Κυριακή, 30 Νοεμβρίου 2014

Ευεργετικές ασκήσεις

Ηερολόγιο σχετικό με την ευγνωμοσύνη

Κάθε βράδυ καταγράψτε πέντε καλά πράγματα που συνέβησαν κατά τη διάρκεια της μέρας σας. Δεν είναι απαραίτητο αυτά τα πράγμτα να είναι πολύ σημαντικά, μπορεί να είναι κάτι απλό, όπως ένα καλό γεύμα, το ότι μιλήσατε με ένα φίλο ή ότι διεκπεραιώσατε κάτι δύσκολο.



Γράψτε ένα γράμμα

Σκεφτείτε κάποιον που έχει μεγάλη επιροή στη ζωή σας, κάποιον που θα θέλατε να ευχαριστήσετε ή κάποιον που εκτιμάτε να έχετε στη ζωή σας. Γράψτε ένα γράμμα με συγκεκριμένες λεπτομέρειες σχετικά με αυτά που εκτιμάτε γι'αυτούς και στείλτε το.


Επισκεφθείτε κάποιον που εκτιμάτε

Προχωρήστε την ιδέα του γράμματος ένα βήμα παραπέρα και στην πραγματικότητα επισκεφθείτε το άτομο που θα θέλατε να ευχαριστήσετε. Μπορείτε να επιλέξετε να στείλετε το γράμμα ευγνωμοσύνης ή απλά να τους επισκςφθείτε και να πείτε αυτά για τα οποία τους εκτιμάτε.


Πείτε "ευχαριστώ"

Να έχετε τα μάτια σας ανοιχτά κατά τη διάρκεια της ημέρας για λόγους για τους οποίους μπορείτε να πείτε "ευχαριστώ". Προσπαθήστε να αναγνωρίσετε τις προσπάθειες ανθρώπων στην καθημερινότητά τους που μπορεί να παραβλέπονται, όπως ένα συνάδελφος που εργάζεται σκληρά ή ένας φίλος που είναι πάντα πρόθυμος να σας ακούσει.


Κάντε έναν ευεργετικό περίπατο

Πηγαίνετε μια βόλτα και κάνετε μια προσπάθεια να εκτιμήσετε τον περιβάλλοντα χώρο. Μπορεί να προσέξετε μυρωδιές λουλουδιών, όμορφα κτήρια ή ένα ελαφρύ αεράκι. Επικεντρωθείτε μερικά σε καθεμιά από τις αισθήσεις σας (όραση, ακοή, γεύση,οσμή και αφή) για να βρείτε νέα πράγματα που προηγουμένως δεν είχατε προσέξει (εγώ εδώ θα πρόσθετα να καταγράψετε τη βόλτα σας στην επιστροφή με όλα τα παραπάνω κριτήρια, σαν μια μικρή σχολική έκθεση).